Tuesday, October 16, 2012

Nädal

Sellel nädalal ei juhtunud midagi eriti põnevat.
Septembri viimasel reedel oli vist kõige põnevam sündmus: käisin klassivenna sünnipäeval. See oli üllatavalt tore. Enne sinnaminekut käisin sõbraga Toris, sest tal oli trenn ja me tahtsime koos sünnipäevale minna. Sain aru, et hobused on tegelikult ikka väga suured. Mina ise trennis ei osalenud, vaid seisin platsi keskel, filmisin ja pildistasin.
Pärast sõitsime bussiga Tammistesse, kus klassivend elab, aga kuna me kumbki polnud seal varem eriti käinud, olime üpris segaduses. Õnneks tuldi meile vastu.
Ülejäänud nädal oli täiesti tavapärane, ainuke ebaharilik asi oli see, et kuna mu inglise keele õpetaja oli reisil, asendas teda teine õpetaja. Mina eelistan ikka enda tavalist õpetajat. Võib-olla olen ma lihtsalt temaga rohkem harjunud.

No comments:

Post a Comment