Thursday, September 27, 2012

Nädal

Sellel nädalal on olnud nii häid kui ka halbu külgi.
 Plusspoolel on põhiliselt see, et mu akordionitund jäi ära!
Muidugi tähendab see seda, et ma pean ise harjutama, mis ei ole üldse tore. Mitte et ma tegelikult väga harjutaks. Noh, õnneks on mul ainult kaks lehekülge, mida õppida ja see-eest saan kohe pärast kooli koju minna. 
Halb on tööderohkus. Kolmapäeval oli meil neli tööd. Ma õppisin end nädalavahetusel täitsa lolliks. 
Nädalavahetus oli aga muidu väga tore. Head asjad olid järgmised:

  •  Vaatasin väga lahedat "Krahv Monte Cristo" filmiversiooni. See oli tehtud 1934. aastal, aga oli ikkagi üllatavalt lahe ja väga raamatutruu.
  • Ema tegi maailma parimat toitu.
  • Sai  tõusta siis kui ise tahtsin.

Esmaspäeval vaatasin veel üht "Krahv Monte Cristo" filmiversiooni. See oli palju uuem kui eelmine, aga mitte nii hea kui vanem. Selles oli liiga palju action'it.
Kolmapäeva õhtul tuli mulle koju küsitleja, kes tahtis muude asjade seas teada, mu internetiharjumusi ja seda, mida arvan ja tean elektrituru avanemisest. Pididn häbiga tunnistama, et arvamust mul ei ole ja ei tea ma ka eriti midagi.
Ootan juba kangesti nädalavahetust. Ainult üks päev veel!

No comments:

Post a Comment